وبلاگ

Yenalco سیستم های هوشمند  / چشمی ها  / فاکتورهای مهم قفل هوشمند الکترونیکی

فاکتورهای مهم قفل هوشمند الکترونیکی

قفل هوشمند الکترونیکی

 

قفل هوشمند الکترونیکی ینالکو ( yenalco ) یکی از نمونه های بارز پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر است.این قفل ها تجربه جدید در ارایه امنیت و آرامش و حفاظت از منزل ،محل کار و … را برای شما به ارمغان می آورند.ویژگی منحصر به بفرد قفل هوشمند آن را از قفل معمولی متمایز می نماید.این نوع قفل ها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته بکار رفته در آن، مقاومت بسیار بالایی از خود در برابر خرابکاری و نفوذ غیر مجاز نشان می دهد. همچنین با استفاده از روش های دسترسی متفاوت و امن، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بدون نیاز به کلید، درب ورودی را باز نمایید.

هر یک از مدل های قفل هوشمند الکترونیکی ، ویژگی های متعدد و متفاوتی نسبت به هم دارند که می تواند شما را در هنگام انتخاب گزینه مناسب، کمی سر در گم کند. در این مقاله به بیان فاکتورها و ویژگی های مهم این نوع قفل ها، که نبود آن ها می تواند خللی در راحتی و امنیت درب ورودی به وجود آورد، خواهیم پرداخت.

 

تعداد پارامترهای دسترسی قابل تعریف به قفل هوشمند الکترونیکی

یکی از فاکتورهای مهم قفل هوشمند الکترونیکی، حداکثر تعداد کاربران قابل تعریف به آن می باشد. قفل انتحابی از طرف کاربر باید تمام افراد داخل ساختمان را پشتیبانی نماید. به طوری که امکان صدور مجوز دسترسی برای افراد جدید فراهم باشد. اگر این محدودیت در تعداد مجوز دسترسی در نظر گرفته نشود با ورود اعضای جیدید یا افزایش جمعیت آن مکان به مشکل برمیخورید.

 

 

سیستم های امنیتی پیشرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قفل های دیجیتال ضد سرقت هوشمند ینالکو (YENALCO)از پیشرفته ترین نوع قفل می باشندکه از امنیت بالایی برخوردار بوده و در ساختمان های مسکونی ،تجاری و … قابل نصب می باشند. معمولا شرکت های بزرگ از جمله سامسونگ ( SAMSUNG) برای جلوگیری از ورود غیر مجاز به ساختمان، ویژگی های امنیتی مختلفی را در محصولات خود در نظر گرفته اند. اما شاید مهمترین آن ها عبارتند از: آلارم هشدار حوادث مختلف مانند سرقت ،آتش سوزی، قفل کودک ،امنیت خروج و سیستم های رمزدهی امنیتی.

 

 

مقاومت در برابر آب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تمام سیستم های الکترونیکی که با  برق کار می کنند ،نسبت به آب یا بخار آب حساس میباشند و آب می تواند آسیب های جدی به آن ها وارد نماید. تمامی مدل های قفل هوشمند الکترونیکی تا اندازه ای ضد آب می باشند. از جمله برندهایی که مقاومت بسیار بالایی در مقابل آب دارند، برند گیت من است.

admin

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر